torsdag 10 februari 2011

- it's oooover!

Yes nu är det över allt vad projektarbetet heter! Opponerade på Sofie idag och Moa opponerade mig och jag behövde inte kompletterade eller rätta upp något så jag är KLAR! Jag kan knappt tro det men nu är det över och ett litet mvg fick jag allt, fruktansvärt glad! :) Idag har det vart skola och sen träning och i eftermiddag har jag läst igenom ett papper vi fick i psykologin och hade tänkt svara på några frågor om könsidentitet som vi skulle göra men jag är helt död i både kroppen och huvudet så jag får se hur jag gör det ska ju egentligen lagas mat med :/ Kanske ska åka och byta däck sen, beror på hur sent älsklingen slutar och om han orkar fixa dem då. Imorrn är det skola och sen massage, gött! Efter det blir det hem te Skara igen tror jag och på kvällen blir de strög i Offen med Erik, Emelie och Johan, trevligt trevligt :D Pusshej'

Inga kommentarer: