onsdag 5 januari 2011

- tvåtusenelva...

...har jag lovat mig själv att försöka göra till ett bra år!

- Jag vill få ihop pengar, tid och inspiration till tatueringarna jag vill göra & hitta någon som kan göra dem och som är duktigt på just de stilarna jag vill ha!

- Jag ska pierca mig i öronen, vill ha ett tredje hål där nere i höger örat och ett till högre upp, egentligen vill ja ha två högre upp men tror det blir för mycket i samma öra då eftersom jag inte är sugen på att ta fler i vänster örat än de 2 jag har ;) Sen ska jag även överväga tungan en gång till så grymt hett men kan förstöra tänderna = inte kul + att risken att jag blir allergisk av det är la ännu större :/

- Jag ska försöka lära mig att prioritera mig själv mer än andra, sätta mig själv i första hand oftare!

Jag ska bli sundare, träna regelbundet och utan långa uppehåll, försöka ta bort de mesta onyttiga och lägga till mer grönsaker (fast det är tråkigt att fixa bara till sig själv)

- Jag ska ta kontakt med en reumatikerläkare på vuxensidan och satsa mer på alternativa behandlingar och kost!

- Jag ska försöka komma mina underbara vänner ännu närmare.

- Jag ska försöka bena ut vad jag vill göra med mitt liv, jobb, plugg, boende osv. Eller rättare sagt jag ska hitta en väg att ta mig dit jag vill komma för jag vet ju redan vart jag vill, det har jag vetat länge =)

- Jag ska spendera mycket tid med min älskade Erik

- Jag ska se till att få en så bra sista termin & student som jag bara kan! :D Yes för i år är det min tur!

- Jag ska försöka genomföra min lilla ide om ett toppen projekt, ni får veta vad längre fram ;)

& mycket mer som jag inte kommer på just nu!

Inga kommentarer: