fredag 7 januari 2011

- swim, swam, swum

Yes började förmiddagen lugnt eftersom jag har så förbannat ont åt lite frukost och läste lite sen åkte jag iväg till badet och simmade och hör o häpna 750m, känner mig super nöjd! Blev en lite bastu typ mitt i så man blev lite varm igen, det är tur att de har fått upp temperaturen lite i bassängerna nu i alla fall, innan jul blev man ju totalt stelfrusen efter bara några längder vilket inte är sådär jätte bra för mina leder, får ju inte direkt mindre ont då :/ Men idag var det varmt och skönt, lite mycket folk bara för att jag ska trivas man det är väll så det är när det är jullov och allt.

Efter badet åkte jag ut med lite mat till min älskling som plogar snö och nu sitter jag här o har precis skrivit rent alla anteckningar inför provet i rättskunskap som jag ska göra på tisdag så nu ska här pluggas! Synd bara att huvudvärken stör min koncentration men hoppas det ger med sig snart. Ikväll blir det käk hemma hos Erik och kvällen blir nog lugn eftersom älskling jobbar imorgon och jag måste plugga. Vad ska alla andra göra ikväll? :)

Inga kommentarer: