måndag 24 januari 2011

- slutkörd!

Yes det blev som det var tänkt idag och jag drog te gymmet med bästa Tirre, först körde vi cykel 10 min och sen crosstrainer 10 min sen han vi inte mer än börja köra styrka innan Alex och John kom o då skulle de gå o köra lite kondis så följde med bort och tog 10 min till på crosstrainer, att mina ben höll på att skaka loss från kroppen efter det xD Sen blev det styrka i typ 1 timme, asgött! Det var gymmet på badet här i Skara vi var på, fanns ju inte så mycket grejer men de duger för mig och de var enkla att ställa in och det gick att ställa in dem bra + att det var fräscht! & det värderar jag mycket, för fyfan för o sätta sig på en svettig äcklig gammal maskin :S uuueew! KOm nyss hem har precis käkat lite pasta och skinksås och nu ska jag sätta mig med rapporten på projektarbetet som ska in på torsdag, enda problemet var att jag fick läxa i både psykologi B (som jag började idag) och svenska till IMORGON!? men projektarbetet är viktigare just nu känns det som får hoppas jag orkar med allt ihop men det är tveksamt :/


















B E A U T I F U L .

Helgen har vart helt ok, fredag blev mat hos Erik och sen strög och i lördags tog vi sovmorgon sen fixade vi oss och åkte på bröllopsfest och sen blev det en liten sväng genom stan hem på kvällen och i söndags jobbade jag och sen umgicks vi lite med Emil och Eveline :) Erik skulle ju bara vara med dem under tiden jag jobbade men jettan gick ju sönder så det tog lite tid, som vanligt ;) hehe Erik ska fan inte va i närheten av en jeep! xD Hoppas ni också har haft en bra helg :)

1 kommentar:

elinn sa...

Hoppas att du ska sova så gott inatt, godnatt sötnos :)