tisdag 18 januari 2011

- sleepy

Har haft en välbehövlig "sov"morgon idag, börjar inte för än 11.40 men åker nog dit lite tidigare ändå kanske o får lite annat gjort :) Har dock tyvärr inte sovit något sen klockan halv 7 i morse och somnade sent och har sovit dåligt, har så jävla ont i magen :( Det började igår eftermiddag och har bara blivit värre :/suck! Skolan rullar på nu, men det är mycket att göra! Skickade precis in en uppsats i religion, går lämnade jag in en grej i svenskan, på måndag är det prov och nästa vecka ska projektarbetsrapporten in! Fick nyss tillbaks 2 prov med ett mvg och ett vg, det får duga! :) Hoppas att jag håller mig i den här farten, allt har gått rätt bra nu trots värken men självklart får det inte vara bra för länge, var la därför jag fick ont i magen igår -_- i eftermiddag ska jag jobba och efter det måste jag nog handla lite på vägen hem med. På onsdag hoppas jag på att jag mår bättre och kan simma med Sofie :) och på torsdag har jag sjukgymnastik, det gäller att fortsätta röra på sig när man väl har kommit gång (Y)

Var förövrigt en liten sväng i Stöpen utanför Skövde igår kväll men hinner inte skriva mer om det nu, berättar mer en annan dag :P hehe Gillar't gör jag iaf!

Inga kommentarer: