fredag 21 januari 2011

- not yet!

Helg igen då, denna helgen och veckan som kommer, kommer att ta död på mig! Hittills har min fredag bestått av skola och sen åkte jag raka vägen hem för att skriva på rapporten till projektarbetet 4 timmar senare och jag har fortfarande mycket kvar! Men snart kommer i alla fall Erik hem från jobbet och då blir det till att åka hem till han och käka wook :D Gött att man slipper laga mat ikväll iaf ;) hade jag aldrig pallat har grymt ont i axlarna, armarna, händerna och höfterna plus träningsvärk i mina vader -_- jösses! Imorgon får jag försöka plugga på dagen och klippa Erik ska han blir lite hyffslig när vi ska på bröllopsfest och allt! Det är hans faddrar son Sebastian och han tjej Therese som gifter sig och efter blir det fest i Mellby bygdegård som vi är bjudna på, blir nog kul det. På söndag är det som vanligt jobb som gäller för min del och efter det måste jag nog hem och plugga har prov på måndag så, det sista i den kursen typ som vill göra bra ifrån mig känner jag.

Nu ska jag ta o spara över alla mina filer till den externa hårddisken med så inget händer dem nu när jag jobbat så länge! Hoppas ni får en fin fredag kväll! :*

1 kommentar:

KAN DEE DRAWiNGS sa...

svar: vad kul att du tycker det är roligare! :) ska försöka fortsätta med det då. ha en underbar helg! kram