söndag 30 januari 2011

- not a good day

Neh idag är ingen bra dag, helgen har vart som den brukar vara ungefär var i alla fall i Skövde igår med mamma och pappa o fixade skor och bh till balklänningen och provade längden på den o så där! =) Imorgon är det skola som gäller och sen hoppas jag att jag mår bättre så det blir gymmet efter med! Sen ser la veckan ut precis som vanligt, ska försöka få lagat lite mer mat denna veckan med, förre veckan blev ju som den blev...tyvärr.

Har länge tänkt på att köpa en pilatesboll som man kan göra lite övningar på hemma när man får tid, tror faktiskt jag ska göra det men har även kommit fram till att jag ska inhandla en sån där Balance Cushion, efter som jag tycker om att stå på spikmattan (ja jag är lite udda) så borde ju den här va rätt go att stå på och om det är bra träning och ökar balansen samtidigt så är det nog värt 300 kronor! & mycket plats tar den ju inte heller (Y)













Har ju äntligen kommit igång med min träning igen och hoppas det gör att jag får mindre ont för som det är nu är inte livet kul...och då är det ju gött att man kan träna lite hemma med om man får lite tid över eller bara behöver koppla av lite och låta hjärnan vila.

Nu ska jag fixa lite här hemma och ta de lugnt så jag orkar med skolan imorrn, natti! :*

Inga kommentarer: