torsdag 20 januari 2011

- new life!

Vilken dag först skola med graf vilket innebär examensarbete och det är kul! =) Sen körde jag hem Sofie och drog iväg till Lisch för sjukgymnastik blev en hel del tränat idag 20 min oavbrutet på crosstrainer, sen styrka och sen roddmaskin 10min och sen mer styrka och sen cyklade jag dock bara 1omin (skulle ju orka jobba efter och började känna av höfterna rätt bra tyvärr) och sen avslutade jag med stretching, ungefär så ser min sjukgymnastik ut varje gång! Sen hämtade jag upp kusin Emma för att käka en pizza innan jobbet och fick då den glada nyheten att jag fick ett kusinbarn i morse, en liten tjej :) Grattis Malin & Jonas! :D

















De nyblivna föräldrarna och morfar & halva mormor till bebben! =)

















Jonas & Malin i sitt rätta jag ;) hehe

Nu har jag precis tagit en skön dusch, kört en ansiktsmask och målat tånaglarna kände för att bara koppla av lite. Imorrn är det skola och sen får det nog bli till att plugga lite efter det med, projekarbetsrapport som ska in nästa vecka + prov i arbetsmiljö och säkerhet på måndag och på lördag ska jag ju på bröllopsfest och på söndag jobbar jag så det finns inte mycket tid att plugga. Veckan är också fullbokad måndag skola och gym, tisdag skola och jobb, onsdag, skola och simma, torsdag skola och sjukgymnastik och fredag skola och massage...man lever ju bara en gång och då gäller det fan o hinna med allt! ;) fast ibland vill jag bara ta en låååååååååååång semester från det här! Speciellt när det är kallt, halt och mörkt :(

Men snart kommer la våren, känner ju av den lite till och från redan när solen kikar fram :)

Här får ni en grymt snygg bild på en grymt snygg tjej med en grym kropp grymma tattoos!



















Ge mig looken! :R


Hoppas alla får en bra helg! :D

Inga kommentarer: