tisdag 18 januari 2011

- new car

Yepp ny bil var vad jag var och hämtade igår, istället för Golf VR6 åker jag nu Volvo S70 TDi :D Bild kommer framöver, den ska tonas och det ska på en grov board med så man slipper få solen i ögonen hela förbannade tiden ;)

Idag började jag ju som sagt sent men skolan var ändå jobbig, haft så ont i magen och vart sjukligt trött, åkte hem efter skolan och sov en stund innan jag åkte till jobbet, dock blev det till o sluta lite efter 7 istället för halv 9, kunde inte städa stora delar av kontoret då de hade möte där så får ta det på torsdag istället, så jag ska jobba en sväng då med. Ikväll har jag och älsking käkat toast och nu blir det tv en stund innan jag ska krypa ner. Imorgon är det skola som gäller och efter det ska jag och Sofie dra och simma och på kvällen blir det lite mat med älsklingen, vi har varit förlovade i 3 år imorgon! =)

Fick förresten mitt betyg i Rättskunskap idag, ett VG det får duga! :)

Natti'

1 kommentar:

KAN DEE DRAWiNGS sa...

svar: källan är http://weheartit.com, underbar sida full med inspiration!

kramis! :)