onsdag 26 januari 2011

- If you don't live for something, you'll die for nothing.

Ville inte alls gå upp i morse men jag tog mig till slut upp ur sängen ändå och trotsade värken och tröttheten, fixade faktiskt alla läxor i måndags trots allt och tisdagen gick rätt fort i skolan ändå innan jag stack hem och satte mig med mer läxor innan jag drog till jobbet och efter jobbet fick det bli att hämta lite mat på donken och åka hem till öna och käka med Erik och prata lite med familjen och busa lite med Peppsan, min lilla sötnos. Åkt egentligen ut för att hämta däck/fälgar, tanka och fixa med tvätten dock. Kom hem vid 11 och stupade i säng, sov hela natten men var ändå som en zombie i morse när jag vaknade... :/

Idag har jag vart i skolan, simmat, handlat, lagat mat, läst psykologi och skrivit klart projektarbetsrapporten och allt annat runt omkring det och hör och häpna skickat in det, det ska ju vara inne imorgon men jag kände att det var lika bra att få iväg det redan ikväll så är det skickat så behöver jag inte tänka mer på det, men fyfan vad jobbigt det var att skicka iväg det....vet inte varför... Så jävla osäker på att det är bra, får väll hoppas det men jag är både fruktansvärt nöjd och hemskt missnöjd med rapoorten, ibland förstår jag mig inte på mig själv... men nu är det ju i alla fall gjort!









Har kladdat lite på några minuter nu ikväll först i illustrator och sen photoshop :P

Imorgon är det skola som gäller, graf och efter det sjukgymnastik och sen hem och ta det lite lugnt tror jag, för det behöver jag för fredag och helgen kommer bli hektisk! Neh nu ska jag försöka få min slöis att ta sig upp ur soffan och vidare till sängen så jag kan lägga mig, trött är bara förnamnet. Natti :*

Inga kommentarer: