tisdag 4 januari 2011

- clothes!

Ja tyvärr har de ju inte kommit upp några bilder på jul och nyårsfirandet här på bloggen och jag har helt enkelt inte tagit några, mådde inte så bra över jul så koncentrerade mig på det viktigaste, att orka umgås med familj, släkt och vänner. Tråkigt att inte ha något dokumenterat men det viktigaste är ju trots allt att man gör det bästa av situationen, jag hoppas jag kommer igång med fotandet snart igen, jag har lovat mig att jag ska ägna mycket mer tid åt det sen i sommar när skolan är över för just nu har jag lite väl mycket annat att tänka på. Men jag tänkte i alla fall visa vad jag har haft på mig under lovet och vad jag har inhandlat, dock inte med kläderna på mig då jag inte tog några foton -_-
























På julafton hade jag en svart/grå klänning från VeroModa, ett långt halsband snurrat två varv runt halsen från GinaTricot och ett bälte med nitar från Gina Tricot för att dölja den grå rutan jag inte riktigt tycker om på klänningen ;) + lite andra smycken, svarta strumpbyxor och klackskor.
























På annandagen då vi firade med släkten på pappas sida hade jag en ny top från Gina Tricot + leggins och smycken.
























På nyårsafton som firades först med mat hemma på Kållandsö och sedan fest i Järpås hos Robin och Casso hade jag ett linne med silvertryck från VeroModa och en genomskinlig blus från GinaTricot plus de mörkblå jeansen på bilden nedanför.

















Jeans, alla 3 från GinaTricot! Grå 400kr, Mörkblå 300kr & Ljusa 200kr :)

Har även köpt ett asballt mönstrat linne på JC och en svart stickad kofta från VeroModa
























& en bra svart fest topp och en grymt snygg rosa tröja, också från JC ;)









































plus lite sminkprodukter från HM





















- Isadora Mascara WigWam (bra till fest fransar) 120kr
- Volume Powder från PROFFS 50kr
- Ögonskugga HM 29kr

Det är nog allt jag har shoppat under julen ;) hehe Nu ska det inte handlas något förutom studentgrejer föräns fram mot sommaren!

Inga kommentarer: