måndag 10 januari 2011

- back to school

Ja imorgon är det slut på det roliga då är det åter igen skola & sista terminen på gymnasiet för mig! Börjar skolan med prov i rättskunskap, det känns ju sådär kul -_- men det är något som måste göras och imorgon efter skolan är det raka vägen till jobbet som gäller. Och när jag kommer hem blir det la mat, dusch och sen soooova kan jag tro.

Idag har jag varit i Skövde med bästa Sofie och fixat balklänning, såååå snygg! :D köpte även lite annat typ mjukisbyxor till träningen på rea på bikbok för 99kr och 3 linnen där för 100kr och en tjocktröja på rea på Carlings och en kraftigare sjal som jag kan ha till klänningen på bröllopsfesten nästa helg, det får bli samma klänning som jag hade på jul för jag tycker inte det är värt att köpa nya kläder till allt hela tiden, bättre att mixa ihop lite olika så man får lite variation på det hela ;) smycken kan även göra sååå mycket för en outfit.

Veckan som kommer är fylld av skola, plugg, jobb, träning och telefonsamtal men det är la bara att försöka hänga i, hoppas febern är borta en gång för alla nu (hade det förra helgen och nu igen tors-lör) men nu börjar jag piggna till igen & jag hoppas verkligen att det håller i sig! :)

Nu blir det plugg, lån, lagar, domstolar, brott & straff, trevliga grejer det dära ;) Kösshej'

Inga kommentarer: