onsdag 5 januari 2011

- 13

Meat Loaf – You Took The Words Right Out Of My Mouth (Hot Summer Night)

Tycker allt min älskling kan ta o köra klart den där snön och komma hem o äta med mej nu, är hungrig ^^ Idag har jag vart och tränat, lade till en ny grej idag med roddmaskin, synd bara att det där förbannade ryggstödet gör ont -_- men det kanske ger sig! Resten av dagen har spenderats hemma på öna har pluggat rättskunskap, ätit med mamma, busat med vovven och pratat om allt möjligt, rätt gött faktiskt! Just nu är jag trött, fryser, hungrig och har ont så jag är inte på topp men imorgon tar vi nya tag med mer plugg, jippey! *ironi på hög nivå*


Btw så fick jag upp lite mer krokar häromdagen på min garderobsdörr, det blev dock lite rörigt med tanke på att några redan satt sen innan men nu har jag i alla fall fått undan en hel del av mina smycken, lättare att variera och hitta om de hänger framme o inte ligger i lådor har dock en låda med armband och en med örhängen men huvudsaken är ju att jag har fått fram det jag har fått fram! Är rätt nöjd faktiskt :)
























Gött o bara öppna garderobsdörren och välja och slippa gräva i lådor!

1 kommentar:

r o c k z sa...

SV; haha ja typ samma här, pappa hade/har massor med meat loaf skivor som han brukade spela för mig när jag var liten! ;D meat loaf, cher och ksis. så jag har honom att tacka för att introducerat denna underbara musik för mig! ;D;D