torsdag 2 december 2010

- keep fighting

Det gäller att ligga i, att aldrig ge sig, att alltid visa framfötterna, att sticka ut, bli ihågkommen, att göra bra ifrån sig, man ska ständigt vara på hugget! Det är så det är, det som kallas livet & det är väll bara att gilla läget. Tur att livsstilen som krävs till viss del passar mig, ni som känner mig ni förstår vad jag menar ;) Idag har jag vart i skolan och haft graf, just nu gör vi Blossa glöggs "årsflaska" för 2011 rätt kul faktiskt! Efter det snacka vi lite om projektarbetet och nu är det baske mej dags att ligga i vilket jag också gör! Har ringt några samtal och skickat ett par mail precis :) Tiden stressar mig men jag är ändå så jäkla sugen på att se resultatet så just nu kan nog inget stoppa mig tror jag! Efter skolan var jag och tränade och i eftermiddag har jag läst teori och diskat nu är det dags för mer plugg. Imorgon är det skola och teoriplugg men på kvällen ska jag nog ta ledigt från plugg och göra något lite roligare fast på lördag är det bara att ge sig på det igen och på söndag med för den delen, efter jobbet då! Vad gör alla andra i vinterkylan? :) Pusshej'

Inga kommentarer: