torsdag 30 december 2010

- jag är tillbaks!

Hej har inte riktigt haft tid och har det inte nu heller egentligen men tänkte mest säga att jag har haft en helt okej jul, ingen julkänsla alls dock plus att på julafton hade jag ont i halsen och 39 graders feber men det är väll så det ska vara ;) Började julafton hemma hos Eriks syster vid 11 och när det var klart där åkte vi hem och vid 5 kom släkten. Lördagen blev sovmorgon och sedan jobb och sen var jag rätt död eftersom jag var sjuk och på söndagen firade vi med mina kusiner på pappas sida på kvällen :) Har fått en hel del bra saker Kat Von Ds bok (redan utläst), USB minne på 16GB, gryta, handduk, termomuggarna från Menu Ink som jag önskade mig, produkter från The Body Shop, en maskin som tar bort noppor från t e x stickade kläder, en litet kit till bilen med bogseringslina och startkablar, presentkort, pengar och lite annat :) Det är ju inte lika kul att få presenter nu för tiden men jag är jätte nöjd med mina allt kommer ju komma till användning (Y)

Nu i veckan har jag vart på stan med Emelie, Julia och Emma, fixat med projektarbetet, vart på en välbehövlig massage, vart o tränat, shoppat lite på rean och tagit det lugnt och försökt bli frisk och just nu går det i alla fall åt rätt håll även om jag är trött, riktigt trött.

Vad gör ni nu i jul då? :) Jag ska försöka njuta av mitt sista jullov men jag har en hel del skolarbete som måste göras tyvärr :/ Hoppas ni har det bra i snön! :)

Inga kommentarer: