tisdag 7 december 2010

- I need a time out

Yes tiden bara springer iväg idag har jag haft en sån där hel tokig dag, skulle ta bussen till Lisch för att ha körlektion i det vackra vädret men bussen kom aldrig så pappa fick komma och köra mig så jag kom dit preeeeecis i tid! Efter dubbellektion i snö men en buss som fastnat vilket resulterade i lååång backning så han jag göra 3 pärmar innan bussen gick tillbaks till skolan för att äta lunch med Sofie, Johanna, Sara och Sara och sen ha multimedia där vi inte gjorde något, fast jag han prata lite med Marie om projektarbetet iaf (Y) sen stack jag hem och slöade med teoriboken i soffan till 3 då mamma hämtade mej för att åka till tandläkar'n, usch! Sen blev det till o käka med pappa och sen dra till skyttet för att skjuta en serie i lung och ro, trodde jag ja! Barnen hade inte uppfattat att pga avslutningen imorgon så var det inget skytte i morgon så de drällde in så man fick ju fram med gevär och tavlor till dom små sötingarna så de också fick skjuta ;) Sen kom som tur var Josse och Jimmy ner och tog över ledarskapat när jag och pappa var tvungna att åka till mormor och morfar och sedan hem till Skara, så pappa kunde åka hem till lilla voffen som var ensam hemma. På vägen till Skara fick jag köra i allt mellan 90 och 30km/h, det kan tyckas konstigt men det var så förbannat dimmigt man såg ju knappt sin egen ljuse framförbilen, man såg max 1 meter i vissa partier...jösses!

Nu ska jag ta en clementin och prata lite med min älskade som nyss kom hem sen blir det sängen för jag är trött! Natti :*

Inga kommentarer: