fredag 26 november 2010

- sweet

Dagen igår var helt ok! Började men den bra förmiddag på praktiken precis som alla andra dagar där :) sen hämtade pappa mig så åkte jag på massage sen drog vi till banken och fixade så att mitt studiebidrag kommer till mitt konto sen åket vi och åt och sen övningskörde jag en sväng och så var vi på skyttet och lämnade lite papper innan jag mötte upp Emma i stan för att åka och jobba, efter jobbet åkte jag med Erik hem till Skara igen för att krypa ner o sova ett par timmar innan det var dags att gå upp för att gå till sista dagen på praktiken som jag nyss kom hem ifrån. Det känns tråkigt att den redan är slut, har det redan gått 3 veckor? Jag tror inte det ^^ Det har varit hårt med praktik, jobb och allt annat nu eftersom värken har jävlats riktigt rejält det sista men jag har ändå haft orken att ta mig upp och iväg på morgonen, det gör så mycket om man trivs på ett ställe så det är helt otroligt och det har jag verkligen gjort på Kellfri.

Kanske kan berätta lite om min praktik, jag har varit på Kellfri ett varuhus som säljer lantbruksgrejer här i Skara och även i andra länder, de har en egen inhouse byrå och det är där jag har varit, hos Bettan och Jenny två helt underbara tjejer! Jag har fått göra en himla massa, t e x produktblad, instruktionsböcker, bildsortering, produktfotografering, personalfotografering, mäss-skyltar, små annonser och mycket mer! =) Har haft toppen kul, alla på företaget är verkligen super trevliga och jag älskar att jag verkligen har fått något att arbeta med hela tiden! Jag hoppas alla andra (i klassen) har haft en lika rolig och givande praktik som jag! =)

Men nu är det roliga slut, på måndag är det tillbaks till skolan som gäller! Inte mycket tid kvar til jul nu så det blir projektarbete för hela slanten nu...har det värsta kvar, trycknings och ihop sättning, yeeees! haha

Ikväll blir det nog till att vara hemma och plugga har ju rätt ont annars kanske jag skulle gått ut med Angelica, Tirre, John mfl men får nog skippa det tyvärr. Pusshej'

Inga kommentarer: