måndag 22 november 2010

- sista veckan!

Yes idag är första dagen på sista praktikveckan, både tråkigt och skönt! Trivs bra på Kellfri, Jenny, Bettan och alla andra är super trevliga och jag har hela tiden något att göra :) Veckan är fullbokad med praktik, körlektion, jobb, skytte, projektarbete & mycket mer! Helgen har varit toppen men också fruktansvärt jobbig!

Mådde total piss hela dagen på fredagen men piggnade till lite på kvällen, åt mat hemma hos Erik och sen blev det strög med offen på brehäng hela kvällen med Johan, Emelie och Julia. Kom hem halv 4, sov en timme sen fick älsklingen åka och köra snö, sov då typ 1 timme till innan pappa och kusin kom och hämtade mig för att åka och hämta mitt lilla projekt, Fiat 850 Sport Coupe :) Sen åka vi hem och käkade och lastade av, sen sov jag en timme i soffan med vovven och vaknade och mådde inte direkt bättre... blev pizza hos Johan och en kort sväng i stan innan jag stupade i säng för att orka upp och jobba på morgonen. Igår eftermiddag blev det skytte, 399, ääääntligen en serie värd att nämna ;) och sen handling och hem till Skara. Så när jag ska hinna sova, ta hand om mig själv och städa, det vet jag inte riktigt? :/ men men.... känner mig dock inte så pigg idag snuvig, ont i halsen och huvudet och feber (Y) Yeey!

Hur har er helg varit? :)

Inga kommentarer: