fredag 5 november 2010

- going too fast

Ja nu är lovveckan slut och jag har varit ledig? Nej!

måndag: skola, simma
tisdag: körlektionx2, skola
onsdag: riskettan, handla, städa, skytte
torsdag: körlektionx2, körkortsplugg, hem till skara, jobb
fredag: städa, skyttepapper, bildredigering, telefonsamtal, packa
lördag: förhoppningsvis åka och handla lite, halloweenfest?
söndag: jobba, bil?, Kållandsö

Det var det lovet det! ;) haha. Finns massor jag inte hunnit med också tyvärr...men så kommer det nog alltid att vara för mig :/ När praktikten drar igång & jag samtidigt som det ska jobba och fixa körkortet lär jag vara totalt okontaktbar tror jag...så för 3 veckor framåt hejdå ;) Tror det kommer bli 3 bra veckor MEN fruktansvärt fullbokade!

1 kommentar:

Sanna sa...

Hej !
Om du fick välja att vinna ett helt valfritt plagg ifrån Mahingo.com , vad skulle du välja då ?

Tala gärna om det för mig så kan du få vad du önskar:
http://moonzanna.se/2010/october/tavla-om-en-onskevist-ifran-mahingocom.html#comment

Det är sista chansen idag !