måndag 15 november 2010

- Fiat

I helgen kommer pärlan att hämtas hem, en Fiat 850 sport coupe -70a. Den är just nu ner plockad i lådor och karossen behöver lagas lite och slipas och lackas, motorn är vi osäkra på skicket än men alla delar till resten av bilen ligger fint ner packade, sätena var i bra skick med rödbrun galon är la inte direkt något jag tänder på ;) haha!

Om 1 år eller 2 så hoppas vi att den ser ut något i stil med pärlan här under! =) Mycket att göra och en del pengar kommer det att kosta så därför är planeringen att göra det under en något längre tid för att få det riktigt bra! Hellre 2-3år och perfekt än 1år och rullande, eller vad säger ni? :) Har många tankar om hur den ska se ut, färg, inredning osv kanske berättar jag, kanske inte, ni får vänta och se.


















FIAT 850 Sport Coupe

BTW så kan jag säga att det knallar på med körkortet, mycket teoriplugg kvar bara tyvärr! Men körningen är jag i princip klar med verkar det som, hoppas verkligen att det går så fort det bara kan =) Det kommer ju underlätta mitt liv något fruktansvärt, det kommer minska stressen, göra det lättare med träning, jobb och skytte och min kära familj slipper hämta och köra mig överallt, det kommer bli toppen!

Inga kommentarer: