tisdag 23 november 2010

- 500 miles....

















25/10-10, saknar hösten nu när snön yr och man är sjuk!

Ja livet är en väg, en lång väg, en riktigt jävla lång väg! Jag har traskat en bit & den har inte alltid varit lätt, det har varit många uppförsbackar som har tagit både tid och kraft att ta sig upp för. Sen ibland kommer man ju visserligen till lättare sträckor då det känns som att du flyger fram men dom är korta och går fort, men det är väll så livet är antar jag! Fast jag råkar tro att jag alltid tar den krokiga stigen, att jag alltid svänger åt det långa hållet, genvägen infinner sig sällan, näst intill aldrig i mitt liv, inte nu längre men samtidigt ser jag det till viss del positivt att det är som det är för det är ju ett bevis på att man förtjänar det man vinner, att man har kämpat för det man har klarat, att man är stark även om det inte alltid syns och att man är sårbar även om man inte låter sig falla!

Inga kommentarer: