måndag 11 oktober 2010

- sorry

Oj ett bra tag sen jag skrev nu, men har fullt upp med skola, jobb, träning, värk & att försöka ha ett liv! Helgen har varit bra och nu hoppas vi på att veckan går fort för på fredag fyller jag 18! :D Någon som hat lust att fira med mig? ;) På lördag blir det i alla fall kalas för hela tjocka släkta och på söndag ska det jobbas som vanligt -_- fast man gör ju ändå inte så mycket på en söndag så.

Mitt ena foto på skorna blev valt av en av "lärarna" men hon ville ha en liknande bild på herrskor så nu har jag lite att göra, måste hitta ett par passande skor.

Idag har jag varit i skolan och sen blev det simning 600m och sen hem o käka fruktsallad och plugga religion till provet imorgon men inget fastnar...boken är mer som en berättelse än fakta och jag kan inte läsa in något...

Inga kommentarer: