torsdag 14 oktober 2010

- snart

Ja snart är det min tur att fylla 18, rättare sagt imorgon! Hur dagen/kvällen & helgen blir är inte helt planerat med antagligen skola & fest imorgon, släktkalas på lördag kväll och jobb på söndag. Får se om jag orkar göra något mer, mår ju som jag mår just nu....tror mycket beror på att det börjar bli kallt ute :/ Igår kväll hade jag fruktansvärt ont och det sitter i än men jag ska försöka greja lite lugnt här i lägenheten idag, ska sätta på lite musik så kanske hjärnan blir lite gladare i all fall, man kan ju alltid hoppas!

I eftermiddags var jag och klippte mig och slingade och färgade, inte tagit någon bild än men färgerna är samma som sist ;) Efter det blev det även en liten sväng på stan med mamma fick 2 tröjor och en top =) Supersnygga!

















- Stickad CheapMonday tröja med hål i armarna , DeNimes:)
Precis lagom lång på lilla korta mej (a) 500kr


















- Varm och skön stickad tröja, Veromoda, 359kr

























-Party top med ormskinsmösnter och nitar vid axlarna, VeroModa 259kr


Ni kanske undrar varför ni aldrig får se kläder på mig? och det är för att jag typer det är supersvårt att få bra bilder på mig själv och jag tycker alltid kläderna blir så konstiga på bild även om det är supersnygga på och visst kläderna ser nog ännu konstigare ut liggandes platta på sängen men nu vet ni ju vad jag har fått iaf =)





















Fick också en ny skrivare igår Epson Stylus Photo P50 :D (den gamla har gått sönder) Tror man kan kalla det här för tidiga födelsedags presenter ^^ toppen! Pusshej'

Inga kommentarer: