måndag 4 oktober 2010

- live hard

Sista veckan har det bara gått ut för trots att jag har frisknat till från förkylningen eller vad man nu kallar 39 graders feber och ingen röst....så mår jag bara ännu sämre. Har fått så jävla mycket mer ont nu det sista, massor att göra i skolan + mycket annat som också måste göras. Idag var det skola och sen raka vägen till körskolan och sen en välförtjänt kort sväng på stan med Sofie :)
















Vilket resulterade i det här, top 149kr & jeans 199kr från Gina Tricot! + jeansleggings och örhänge på rean på Veromoda. :) Ikväll har jag slöat vid tvn men älsklingen och pluggat svenska, ska göra provet jag missade när jag var sjuk imorgon MEN ingenting fastnar, får väll göra det ändå :/ Vill egentligen lägga mig i soffan och slöa nu men är så otroligt trött så för mitt eget bästa så jag orkar skola & jobb imorgon får det nog bli sängen. Pusshej'

Inga kommentarer: