onsdag 6 oktober 2010

- fruktansvärt trött

Dagen började med en välförtjänt sovmorgon och sedan hade vi ju bara MUM, Digitalfoto och Foto och efter det blev det till o simma med Sofie, orkade dock inte lika mycket som sist, förbannade värk! Nu har jag och min älskling precis käkat mumsmat, kött, klyftpotatis och bearnaisesås :R hehe mitt i veckan så där ;) Är så trött så jag kunde slockna stående nu men det går inte för sig, ska se på tv nu och sen blir det sängen, risken finns dock att jag somnar innan jag hunnit landa i sängen.... Är det vädret som gör en trött? Trots kylan så tycker jag hösten är mysig, lite jobbigt att det blåser så mycket bara och att jag har fått så jävla ont nu det sista, plus att jag har nyst oavbrutet sen igårkväll och är täppt i näsan, en till förkylning??? suck!

Pusshej'

Inga kommentarer: