onsdag 27 oktober 2010

- check!

Just nu känns mitt liv som en enda lista där det bara kommer nya saker allt eftersom jag bockar av andra saker! Jösses säger jag bara, lovet är typ uppbokat nu med mycket körskola men det gillar vi! (även om det är mycket mornar som blir tiiiidiga) sen ska det pluggas, pluggas och pluggas lite till och sen har jag ju jobbet och massa annat att göra med, lägenheten ska städas från topp till tå :) Kan man göra annat än att sucka djupt?

Idag har det i alla fall varit skola, sen simma och nu pluggar jag religion (eller ja inte just nu i denna minut men) ska snart gräva ner mig i boken igen :'( har ett enormt shoppingsug med, har sett så himla mycket fint det senaste, SOM SKULLE PASSA MIG!? Men nu vi kan väll höras när jag har checkat av lite fler punkter i mitt händelserika liv, eller vad sägs?

På lördag är det folkrace i Lisch på nya banan, ska jobba där! Kom och kolla! :D

Kösshäj'

1 kommentar:

KAN DEE DRAWiNGS sa...

yes det är allihopa. har tre kvar. och de vuxna ska också bort nu. är du intresserad? :)