tisdag 7 september 2010

- woops!

Skriver inte så mycket nu för tiden men det händer inte heller så mycket ;) Mitt paket från lyko.se har kommit, beställde Osis Dust it x2 för 149kr (kampanj) & Lanza Healing Color Magic Bullet + Style Bungee för 189kr (Y) Berättar mer vad jag tycker om produkterna framöver, kan bara säga att Lanza Healing Color är toppen den har jag använt länge. :) Väntar fortfarande på min tröja från KanDee dock, hoppas den kommer snart!

Igår var det skola & sen drog jag till Lisch o bokade tider på körskolan och käkade med mamma för att senare på kvällen dra till Sofie för att göra min foto uppgift + svenska läxa -_-, vi (klassen) hatade svenskan förra året men då ska man inte prata om vad vi gör nu :O



Kom nyss hem från skolan och har redigerat bilder till min fotoserie som ska va klar imorgon & jag är nöjd, vet inte vad andra tycker om den men jag gillar't! Nu ska jag slöa o äta lite för 10 i 4 tar jag bussen till Lisch för att åka o jobba, kommer hem vid 9 ikväll...men det är värt det!

På torsdag blir det Skövde med Sofie & kanske Johanna! =) Pusshej'

1 kommentar: