torsdag 23 september 2010

- uppiggande

Ja ibland är det underbart med lite små saker som puttar ens humör i rätt riktning när man inte mår bra. Kämpade mig iväg till skolan igår morse på cykel trots 39 graders feber...dagen gick men det var jobbig, piggnade dock till lite på eftermiddagen men det var bara för en stund.... på kvällen var det nätverksträff med skyttet, vi var i Götene och bowlade och åt taccos! Men började känna mig jäkligt dålig då och imorse var jag inte alls som jag borde...fick skippa skolan idag men har gjort en del på mitt projektarbete ändå (Y) Hoppas man orkar iväg till skolan imorrn, vill inte missa massor, det funkar inte!

Jo på tal om saker som piggar upp en så var det underbart skönt att träffa sin goa skyttevänner igår, att få se att medlemskortet blev helt OK & var uppskattat, att få relativt bra kritik på sina bilder i skolan även om det märktes på dem att de hade lite svårt för mina bilder, de var lite speciella tydligen ;) haha!

Pusshej'

1 kommentar:

r o c k z sa...

Jo musik brukade jag med lyssna på när jag tränade, men eftersom jag bara lyssnar på rock och sånt där wundershit, vilket inte är någon träningsmusik direkt, så blev det tradigt att träna, just nu kör jag bara motion för att få resultat snabbt, och vad passar bättre än att ställa mig framför en skärm med massa skitprgoram som jag följer dag ut och dag in? ;D haaha. som sagt, som gjord för mig!