måndag 13 september 2010

- "I may not be a...

...millionare and I ain't no moviestar..." //Rodney Carrington
























Haft en helt OK helg, som ägnats åt Backtävling i Tidahölm där Sofie körde sitt debutantrace :D Bra jobbat! la precis in bilderna (502 stycken) de kommer upp någon dag, framöver...hehe några kanske dyker upp snart vem vet? (aa' Lördagkvällen kikade vi på bil, käkade med Sofie & Robin och mycket mer och söndagen ägnades åt att jobba. Idag har det varit skola hela dagen och sen satt jag kvar o jobba över en stund med Johanna. I eftermiddag har jag stekt pannkakor och pluggar, at the same time, hell yeah! Nu lyssnar jag på Rodney Carrington, designar medlemskort och redigerar folkracebilder, allt på en gång det är sån jag är! Snart kommer nog sötnöten hem och då blir det en lugn kväll, kanske lite städ... (får ju inte nog av det på jobbet imorgon menar jag) Pusshej'

1 kommentar:

Karolin sa...

Va kul att hon äntligen har kommit igång :) Hoppas på att få se henne på banorna fler gånger.