fredag 3 september 2010

- graffiti!

Har länge velat köpa IsaDoras nya Graffiti Nails lack, många säger att det ser shabbigt ut men med rätt färger tror jag den kan bli jävligt ballt! Hoppas på inköp av detta på torsdag då det blir shopping med bästa Sofie!



Tror även jag ska istället för att köpa den vanliga IsaDora mascaran jag brukar ha prova den nya WigWham antingen är den bra eller så är den skit men eftersom det är erbjudande pris på den nu så den bara kostar 99kr kan det vara värt att prova den :)



Något jag är säker på att jag ska köpa är IsaDoras nya Bold Tip Eyeliner för 89kr :D
Hoppas den kan hjälpa mig att få det där breda eyelinerstrecket med skarp kant som jag alltid kämpar för!






Sen ska de även inhandlas ett par låga boots som jag så länge velat ha, kollade på ett par grymma från CAT förra året men det var lite för dyra...men nu verkar det finnas 1 eller ett par modeller i varje skoaffär så nu måste jag ju kunna hitta ett par? :) Gärna med spännen eller remmar med nitar, har ni sett några snygga ngn stans tipsa mej!

Det här är vad jag hittat hittills och jag tror jag gillar de 3 paren från din sko men lite mer detaljer på bäst :)




Kan tänka mig att dessa stilrenare & dyrare par kanske har lite bättre kvalitet men hellre kunna ha råd att köpa ett nytt par nästa år med :) Fast de ska ju va sköna och bra att gå i för man ska vara rätt om fötterna, plus att mina fötter är jäkligt känsliga & jobbiga att hitta skor till (aa)


Inga kommentarer: