tisdag 21 september 2010

- fan då!

Ja nu har jag gått och blivit sjuk, lagom till studiedagen och allt, skulle ju ha sökt praktikplats och åkt hem till Kållandsö för att umgås med min lilla Pepsi och plugga rättskunskap och jobba med projektarbetet idag på dagen men så blev det inte, fick bli kvar i Skara o vila för att orka med jobbet ikväll, blir nog jobbigt med tät hals, snuva och feber men det är så det är ibland.

Får ägna hela helgen åt skolarbete känner jag -_- suck! Ska fixa mig för att åka till jobbet nu och om det blir någon tid över ska jag försöka hinna titta lite på något av alla skolarbeten!

Funderar på vilken dag jag ska hinna söka praktik med bara & vart? Jag vill helst vara på Just Nu, Vänerprint eller Solidreklam men vilket ställe ska man börja med att gå till, inte lätt att välja? Just Nu verkar modernt och roligt, Solidreklams hemsida tilltalade mig men de verkar inte göra så mycket olika saker men det kanske de gör egentligen och Vänerprint har man hört så mycket positivt om.... beslutsångest! Pusshej'

Inga kommentarer: