torsdag 2 september 2010

- many rivers to cross

Blev ingen skola idag har till och från haft jätte ont långt ner i magen känns som att någon skrapar med en kniv eller något...och igår kväll när vi hade ätit hos Sofie kom det tillbaks o då kunde jag knappt röra på mig, har haft ont inatt men nu börjar det släppa igen vilket är tur ska ju jobba eftermiddag. Var o firade att Sofie har fyllt 18 och att Robin snart fyller hemma hos dom igår, vi laga fläskfilee, potatis i ugnen och äppelpaj och päronpaj med sirap på, mums! I veckan har jag ägnat all tid åt skolan, hjälpa Sofie med Robin present en klippbok med folkracebilder från 2007 fram till i år som ska fortsätta att fyllas på! Idag har jag mest legat i sängen och haft ont men nu har jag ätit lite och diskat ska städa av toan lite innan mamma kommer hit med (förhoppningsvis) en ny skrivare till mig :D Min har gått sönder men det har funkat bra i måååånga år så det var nog dags nu tyvärr...sen ska hon skjutsa mig till Emma så vi kan åka och jobba. Pusshej'

Inga kommentarer: