lördag 4 september 2010

- BIKBOK

Har ett sånt jäääävla shoppingsug just nu! :O helvete asså! Tur att det blir Skövde på torsdag med Sofie :) Måste bara in på BIKBOK --->




Oj vilka olika stilar tänker ni kanske men det här är mina 2 stilar som jag blandar hej vilt, mjukis-färgglatt med rock'n'roll ;) Love it! + att alla plaggen här har ju helt ok pris med ju? :D Fast jag satt o skrev en lista igår kväll när älskling jobbade sent på vad jag SKA handla och här är den:

- BH
- Trosor
- Låga Boots
- Mascara (ska testa Isadoras nya WigWham 99kr)
- Eyeliner (Isadora bold tip liner 89kr)
- Mönstrade leggins (gärna tjocka inför hösten)
- svart skinnväska från Lindex (har velat ha den läääänge så om priset är okej så)
- nagellack + graffitilack

får hoppas jag kan låna pengar av mamma tills lönen kommer annars får jag ta från sparkontot och sen sätta tillbaks för det passar så bra att åka just på torsdag när vi är lediga! :)

Inga kommentarer: