fredag 17 september 2010

- Baby Back

Vad har jag gjort sen sist jag hörde av mig ordentligt? Shopping i Skövde med Sofie, köpt BIL en liten Golf VR6a -94a (bilder kommer, den ska tonas o sen ska de på dekaler), vart på Folkrace i Tidahölm med pappa, mekat bil, skola och så simmat med Sofie och det var skönt jag gillade det för första gången men det var inte så många i badhuset heller vilket jag tror hjälpte en hel del eftersom att det inte är någon som skvätter på mig och stressar mig. Simmade ju hela 550 meter :D aldrig simmar så långt någonsin! Jag har även vart på möte på skyttet för på tisdag startar det, och varit på sjukgymnastik där jag träffade Helene som jag inte pratat med ordentligt sen jag slutade på Dalängen, det är ju hemskt? :(, beställt ramar till ett skolarbete som jag ska ta hem när det är klart, (snygga) bilder kommer ;) Sen har jag ju självklart umgåtts med folk, pluggat, jobbat, städat och allt det där vanliga med....denna månaden kommer min första lön, as najs :D

Här kommer en liten sneakpeak på mitt fotoprojekt i skolan just nu :)
Dessa 2 bilder ska inte användas till skolarbetet!




















Så nu vet ni vart lilla Fanny har varit (aa' hehe

1 kommentar:

r o c k z sa...

SV; hmm nej ingen aning, men såg att min pojkvän hade honom som vän, får ta o fråga honom! :D vaar bor du?

Ja visst har det det. Och de röda gynnar oss unga mer, vilket vissa inte verkar förstå!