onsdag 8 september 2010

- 8 september

Yes 8onde idag för er som inte vet ;) Haft skola idag med Multimedia, Digitalfoto & Foto = slappdag! :D Mina bilder jag tog häromdagen blev inte totaldissade iaf, men jag gillar dom så skiter i vilket! Håller på med redigeringen i skolan just nu....nästa lektion ska de vara klart! I eftermiddag har jag skrivit synopsis på kortfilmen & projektplan till projektarbetet! Ska läsa igenom den imorrn innan jag skickar in den, man blir typ blind om man ska försöka läsa igenom den för många gånger samma dag x) Imorgon ska nog JAG kolla på en Golf VR6 :D Yeppyepp, sånt äre mät!

Älskling jobbar än, han slutade men sen fick kossan för sig att hon skulle kalva så han fick inte åka men snart hoppas jag att kalven är ute och min sötnöt kommer hem till mig, om jag skulle ringa o säga att jag ska kalva då kanske han skyndar sig, haha! Ne men skämt åsido...tror jag är lite övertrött eller något här ^^

Imorgon bär det av till Skövde med Sofie för att shoppa, MASSOR! (egentligen inte) Ska försöka sålla o bara köpa det viktiga, försöka va ekonomisk köpa allt smink jag behöver på elfcosmetics, o handla så mycket som möjligt på REA, då blire mer pengar över = med mer saker! Neh nu ska jag sluta pladdra på här o fundera ut vad vi ska äta ikväll. Ha de gött!

1 kommentar:

r o c k z sa...

SV tack så hemskt mycket! :)