torsdag 12 augusti 2010

- work?

Arbetsintervju klockan 9 :) Hoppas det går bra, han lät positiv på telefon sist i alla fall! Men som jag sa till Erik och mig själv igår kväll det värsta som kan hända är att jag inte får jobbet, jag blir ju inte halshuggen direkt...eller så får jag ett kanske och får vänta ett par dagar till? Så kan det va!

Efter intervjun ska det nog handlas lite mat på vägen hem till lägenheten och sen ska jag redigera och fixa med bilder till skyttet! :D

Hoppas alla får en bra dag trots regnet!

Ps. Håll tummarna för mej (aa)

Update; Kom dit berättade lite om mig själv, han sa att jag var den med mest erfarenhet de någonsin haft där (ändå har jag bara städat café och B&B) o han tyckte de lät bra att jag snart fyllde 18, höll på med körkortet, kände Emma (såklart jag känner min kusin, hehe) & mycket mer! Sen visade han mig runt på företaget o presenterade mig (det var ju bara en intervju, har ju inte fått jobbet än ens ju? ^^) men det verkar hoppfullt han skulle prata med en till men hon var yngre, så nu håller jag tummarna =) Vore ju übergött att jobba med kusin ju (Y) Fick även veta lite om nycklar, lön osv så kändes som att det är nära att jag får det nu (a) lite nervös men som sagt det värsta som kan hända är att jag inte får de men det vore så förbaskat tråkigt för jag ser verkligen fram emot att jobba + att det ger så mycket mer, en liten trygghet efter gymnasiet med ifall man inte hittar något annat att göra direkt osv!

1 kommentar:

r o c k z sa...

SV; tack så mycket! :D