måndag 30 augusti 2010

- what's happening?

Jo jag har haft lite fullt upp sen skolan börja så nu ska jag berätta lite gran bara...första dagen var som vanligt svara på frågor ihop med de andra årskurserna o visa runt 1orna...lite halvdött sådär! Andra dagen hade vi Graf hela dagen och tredje dagen med sen blev det helg! Fredagen gjorde vi inte så mycket, lördagen fotade jag regnväder, var på kräftskiva hos min gamla klasskompis Kalle innan vi drog ner till stan där det var crusing, mycket trevligt! =) Och på söndagen blev det sovmorgon till 11 sen jobbade jag mellan 1 och 7 och efter det blev det hem till öna en sväng för o mysa med vovven och tjöta lite.

Tänkte visa lite bilder från kräftisen!


Folk! =)


Emil, Sanna & Patrik!


Kalle, Johan & Marie!

Tack för en supertrevlig kväll! Älskar er allihop :)

Inga kommentarer: