söndag 22 augusti 2010

- what's happening?

Jorå efter The Studio i fredags var det 3 års kalas för kusin Selma innan vi åkte hem till öna! I lördags var jag hemma på dagen och på kvällen blev det först käk hos Erik sen åkte vi en sväng till Albin som hade fest men efter en stund kom det massa folk vi (Jag, Erik, Sanna, Kalle & Marcus) inte kände och racet i Götene lockade så vi drog dit o kollade lite ;) Träffa på många kända ansikten & där var den inte en enda mygga i jämförelse med hos Albin där det var ca 1 miljon, kanske? Har iaf 32 bett på högerbenet, 20 på vänsterbenet och 10 till på övriga kroppen :S Verkligen inte gött! Efter racet drog vi till dit Kalle o Sannas föräldrar var på fest och satt där o tjötade o skrattade fram till klockan 2 då vi drog hem, 3 somnade jag o 06.30 ringde klockan för att 1 timme senare dra iväg in till stan för att möta upp Emma för min första arbetsdag på Moelven List AB i Lovene & den har gått bra! Helt okej jobb, tror jag kommer trivas bra (Y) Wooohoo :) Nu har jag vart ute o ringvältat lite med älskling och sen gick en rem av på tröskan som även gjorde att växelstaget gick av så ingen mer tröskning idag, mamma är iväg o grattar kusin Simon som fyller 21 år idag! Ikväll blir det grillat, gött! Kösshej'

Inga kommentarer: