fredag 20 augusti 2010

- The Studio

Har haft en toppendag på The Studio i Göteborg med kusin Emma & pappa! =) Först blev vi sminkade och hårstylade dock misslyckades dom med mitt hår precis som alla andra gör när de försöker få upp volym men jag fick ta de i egna händer lite sen ^^ Hade kunnat få det snyggare men men, bilderna blev bra i alla fall & det är huvudsaken, fotografen var bra och supertrevlig & lite rolig ;) han fick en att slappna av ännu mer fast jag inte var direkt nervös! Sista bilderna som tog mot spegelglaset (de traditionella "the studio" bilderna) fick en praktikant ta med hjälp av fotografen men i slutet blev hon lite osäker så han fick ta över...tror hon skulle börja jobba där eller något liknande ;)




















Jag i min nya tröja från Cheap Monday!




















Gillar stilen på de här bilderna =)




















Den enda svartvita bilden jag valde att ta med hem är den högra den vänstra har jag redigerat själv, tänkte att det ä smartare att välja färg bilder för dom kan man ju göra svartvita själv sen ;)
























En närbild och en klassisk spegelbild...hehe


Det fanns dock ett minus med besöket och det var att de inte tog en enda helkroppsbild på mig fast jag nämnde att jag gärna hade med skorna på bild...dock tog det en hel del helkroppsbilder på kusin fast dom valde hon bort :P Lite boring när jag verkligen hade satsat på att ta med mig snygga skor till alla 3 "outfitsen" :/

Lite info: Om man rekommenderade 8 personer som de kan kontakta och bjuda dit så fick man en extra bild gratis och om man skrev hela pappret fullt (tror det var 18 personer) så skulle man få en valfri produkt gratis men det visade sig att man bara fick välja med en Ögonbrynspenna eller en Läppenna så då fick det ju bli en till brynen ;) lite falskt marknadsföring har dock alla företag nu för tiden...^^ Valde även att köpa med mig ögonbrynsfärgen och eyelinern de använda på mig =)


- Dark Brown Eye/Lip Pencil (värde 130kr)
-Water Eyeliner Black 165kr
-Eyebrow Trio 185kr


Jag har rekommenderat många av mina vänner så bli inte rädda om det ringer ;) & om ni inte känner för det så är det bara att tacka nej! =) Jag köpte ett bildpaket med 10 bilder för 1650kr varje bild kostar runt 200kr/st men det blir billigare ju fler man köper självklart...De tar totalt 60 bilder och jag tror man är smart om man väljer ut mellan 3-10st för då får du med dig de absolut bästa hem! Puss & Kram!

1 kommentar:

KAN DEE DRAWiNGS sa...

sv: åh tack, fan vad skönt det känns med ert stöd! jag har känt mig så låg och nere den senaste dagen. för att jag inte vet vad jag ska göra. jag får väl åka dit själv och leka spion. blää för detta :(