tisdag 17 augusti 2010

- sola!

Är med och tävlar hos Mathilda Berglund vs hejuicydetails.blogg.se om ett solkort hos Meddo!
















Det är bra att ta tillfället i akt, jag solar aldrig solarium för har inte pengar att lägga på det men med min bleka hy så kunde det var kul att i alla fall lyckas se ut som andra gör på vintern på sommaren så solarium lite då och då vore helt toppen! Dock inte föööör ofta man vill ju va rädd om huden med! Jag är näst intill likblek året om med massa fräknar och den ljusa hyn resulterar i att jag är helt lila/blå spräcklig av ytliga blodådror som går att dölja med lite brunare hy, så ett solkort skulle vara min räddning! :)

För att vara med ska ni skriva en kommentar under inlägget om tävlingen hos Mathilda! Och för extra chans gör som jag o skriva om det på er blogg med :) Hoppas man vinner! :*

Inga kommentarer: