tisdag 10 augusti 2010

- sjuuuuk!

Yepp jag börjar bli förkyld eller rättare sagt det började nog redan lite i lördagskväll men nu är det rejält, svettas, snörvlar, har ont i huvudet, mer ont i kroppen än vanlig o sådär! Blev ingen träning för mig igår pga av detta utan tog det mest lugnt, städade bara lite o bytte sängkläder & fixade med ljusen. Ska se om jag orkar rödfärga lite idag, det vore skönt att göra något iaf :) Hoppas jag mår bättre på torsdag då jag ska på arbetsintervju tack vare min kära kusin Emma :) Håller tummarna för att jag får det och att det kommer funka bra det är städjobb tis, tors och 6 timmar på helgen som det gäller! =) Vore rätt gött med lite extra pengar plus att jobba ihop med kusin är ju inte helt fel! Gör ni i "höstvädret" då?

Pusshej från sjuklingen ^^

1 kommentar:

josefine sa...

Vad tycker du om converse? :)