tisdag 17 augusti 2010

- Problemas!?

Klädproblem, det brukar jag inte ha direkt jag brukar använad kläder i perioder och jag brukar ha 2-3 olika överdelar och underdelar som jag växlar mellan o sen kastar jag något i tvätten och tar fram något annat...inte direkt avancerat, jag brukar piffa till mina outfits med smycken istället :) Men nu är det ju så att jag ska till The Studio på fredag och vi bestäma typ när jag fick erbjudandet att jag inte ska shoppa innan för det finns det inte pengar till att köpa några av korten, om de blir bra vill man ju i alla fall ha med sig ett par stycken hem ju? Fast man tycker att allas som har varit där kort ser rätt lika ut ;) Men igår när vi var i stan shoppade vi ändå lite grejer som var tvunget leggings och ett par billigare örhängen och armband, för eftersom jag har det varje dag sliter jag ut det mesta så att jag tyvärr måste slänga det...så behövde ha något som såg riktigt fresh ut nu inför Göteborg! Men nu till problemet!

Det är ju så att nu måste jag ju välja 3 outfits som jag ska ha där, först hade jag inte några idéer men nu har jag spikat 2 och har typ 4 olika till att välja bland till den tredje -_- Om man får såna här problem annars kan man ju bara tänka att jag tar den idag och den andra imorrn men nu är det ju så att det bara finns ett tillfälle att få dem plåtade så nu ska jag prova igenom allt, för jag vill ha rockiga bilder & DOM SKA SYNAS! Jag vill fan inte smälta in i bakgrunden... så nu blir det till att prova, prova lite till och prova igen ^^ för det här måste bli rätt!

Ska förövrigt klippa mig imorgon & färga & slinga??? :D
- Ska det bli kort eller långt?
- Ska det bli mörkbrunt eller svart?
- Vilken färg ska jag ha på slingorna?

Nu måste ni ge mig lite råd här va ;)

Inga kommentarer: