onsdag 18 augusti 2010

- P!NK

Inte hon men jag ;) hehe




















Sparade det mesta av håret klippte bara av det slitna o snedda till luggen lite o klippte upp som vanligt, däremot hände det lite med färgen idag! Har ju velat ha rosa, röda eller lila slingor länge men vet ju att det inte sitter så bra i mitt hår men Annette har en färg som ska sitta bra (en specialfärg utan väte), det kan rinna ur lite första gången men den smällen tar jag för nu har jag ta mej fan rosa hår :D & om jag vill kan jag tona över det emot lila nästa gång, får se vad som händer, men nöjd är jag! Ser kanske aningen barnsligare ut i rosa än ljusa slingor med det lyser om det & jag gillar't! Visst är det en rätt extrem färg men ibland måste man få ha lite kul, elr vad säger ni? =) Plus att den rosa kan du färga över med lila men du kan inte färga över den lila med rosa :) Därför började jag med denna för att kunna ändra längre fram :)

1 kommentar:

KAN DEE DRAWiNGS sa...

sv: portugal albufeira är underbart på alla sätt och vis. visst finns det andra saker att göra än att ligga på stranden. vill man shoppa finns algarve-shopping. sen finns det safari. du kan besöka grottorna med båt. du kan fiska. du kan åka 360-båten, som går helt sjukt fort och liksom snurrar runt och har sig. man kan upptäcka den fantastiska naturen. man åka ut till sagres som är så fint. jag rekomenderar alltid portugal till alla som frågar :) många som väljer att åka dit kommer alltia tillbaka. kramar ;)