måndag 16 augusti 2010

- helgen!

Har haft en hel del för mig i helgen som filmmys med Blackbook, den var bra :) Sen har älsklingen jobbat lite i helgen och vi har slipat ner o spacklat hans baklucka på 855an och sen har vi käkat taccos och garvat åt en nakenchock! Vi har även haft försenat kalas här hemma då det blev en hel del att dricka för vissa vilket resulterade i kräftfiske näst intill utan lampor :P har även tjötat skit med Djup o Erik tog ett par varv i hans stubbrace bil o helvete va de gick! =) Idag har jag övningskört sen blev det även lite nödvändig shopping, 4 par svarta leggins (olika tjocka), 1 par svarta strumpbyxor med lite struktur, 1 par hundtandsmönstrade strumpbyxor i svartvitt, 1 par stora örhängen med "nitar", vanliga mörka rundaplupp örhängen, 2 nithårband ett rosa och ett grått (har redan helsvart o det fanns inga i svart nu) och armband (allt från Gina Tricot för mellan 19kr & 100kr), behövde lite leggins o smycken in för Göteborgsresan på fredag =) Köpte även nytt puder och foundation (L'oreal från Kicks) eftersom de är på väg att ta slut! På vägen hem stannde vi hos mormor en stund och där var även mina söta kusiner Selma och Hugo, träffar dom igen på fredag kväll när Selma har sitt 3års kalas :) Nu ska jag nog krypa ner i sängen ska träna klockan 9 imorrn och efter det blir det även en snabb sväng till Skara för att hämta skor och en topp som jag ska ha på mig på fredag :) För er som inte vet ska jag till the Studio :D Woho! Nattnatti :*

2 kommentarer:

r o c k z sa...

SV; mjo en aning lättläst är den väll. det är en sån bok man typ bara slöläser när man är dötrött! haha ;D

KAN DEE DRAWiNGS sa...

sv: tack snälla rara du för dina fina ord, du anar inte hur glad du gjorde mig. massa kramar! :)