torsdag 29 juli 2010

- work, work!

Yes idag har jag börjat på mitt lilla reklamjobb jag har fått! Vart o fotat lite till det i alla fall :) Blir mer en annan dag. Älskling var nyss hemma o käkade lite och nu ska jag packa för sen kommer pappa o hämtar mig ska åka o träna och sen hänger jag med hem till öna :D Till min lilla Pepsi vovve som bara växer o växer, ca 1 kg i veckan o hon är ändå smal än :O Jisses asså! Mitt halsband har kommit med, så nyfiken, måste prova, det är så snyggt!

Imorgon så är det traktorrace i Södra Lundby och älskling o hans chef ska tävla, kom dit o kika vet ja! =) Sen vet jag inte vad som händer i helgen, det märker vi. Om vädret ska va så här blir det nog mest slipa på skohyllan o pallen o måla det ;) Pusshej

1 kommentar:

nevnarien sa...

sv, funderat på att gå in o kolla själv? ;) Vet faktiskt inte, men jag tror det :)