måndag 19 juli 2010

- two and a half...

...year! Japp idag har jag & min älskade Erik varit förlovade i 2,5 år, synd att vi inte kan träffas och fira detta men vi hade ju en bra dag igår på Liseberg med hans familj =) Hans systerson Dennis (3år) var där för första gången så det blev mycket barngrejer med vi han i alla fall med Balder =D Så jävla go är den, lite väl kort enligt mig (även om den är rätt lång) hehe! Åkte hem efter 6 och stannade och käkade på Bögens sen blev det Lisch för o handla lite och sen hem till Erik för att hämta lite grejer för att han sedan skulle skjuta hem mig. Vann 2 små påsar Ahlgrens bilar & en stor Dumlekartong med igår =) Wiihoo! Vi hade nog tur igår för Eriks pappas vann en likadan Dumle och sen vann dom andra 3 Centerrör (fan va god centernougat va :O), mer bilar och twist! Lucky day, oh lucky day! hehehe

Grattis på oss! Jag älskar dig Erik =)
förlovade i 2,5 år idag <3

Inga kommentarer: