fredag 2 juli 2010

- coke!

Jag lovade ju förut idag att visa bilder på dagens inköp!
Så här kommer dom :)



- Coca-cola servett ställ, kapsylöppnare, salt och pepparkar & flask/glas underlägg
från Hemkompaniet pris ca 50-100kr/st
- CD-R skivor med Vinyl look Verbatim från Elgiganten 99kr

Mycket retro-prylar and I lööööööööööv it! :D


- Ljusrosa tunnt linne "Mella Tank" Gina Tricot 129kr
- Rosa linne med tryck "Ines Tank" Gina Tricot 99kr
- Svarta ankelsockar Gina Tricot 39kr
- Kalender 2010-11 Bokia 109kr

Funderade länge på att ta det ljusa linnet i mörkrosa eller svart men kom fram till att något tunt & ljust är helt perfa i denna värmen! Jag har alltid beslutsångest under shopping men idag gick beslutet relativt fort ;) Fick även problem med mitt kalender köpt för jag har älskat den jag har haft nu både med att man kan byta framsida och innehållsbladen och den modellen fanns inte kvar i år :( bara i en tjockare modell med en dag på varje blad vilket jag tycker är onödigt så fick bli en lång smal, hoppas den kommer fungera! Måste bara fixa ett najs foto att säga i på framsidan ^^

TIPS! När som helst kommer det komma ett litet inlägg som handlar om att gjuta ljus i formar för det är många som undrar över hur det fungerar, de flesta har provat på att stöpa ljus men aldrig gjuta :) Så håll utkik! Trevlig kväll!

Inga kommentarer: