lördag 24 juli 2010

- är det det här som kallas helg?

Ja nu är det tydligen lördag jag är i Skara o har ont i magen och städar & Erik jobbar! Ikväll blir det nog lugnt med film o mat hemma om vi inte drar te Skövde på bilträff eller åker mot Lisch, Robin har garagefest ikväll och det verkar som att de ska dit mycket trevligt folk så de kanske vore kul att ta en sväng förbi där med...vi får helt enkelt se orkar inte planera o stressa, vi tar kvällen som den kommer! Imorgon kanske det blir Motala o kika på folkrace finaler eller så ska vi laga bilen (på tiden kanske?)...ja det är en sån här "vi får se helg" hehe

BTW så följde sakerna nedan med mig hem från stan igår...hårbanden är tänkta att användas mest för att få bort luggen ur ansiktet ibland för just nu är jag jäkligt blek "under" den :P hehe Var även på Elgiganten och reklamerade min älskade locktång som fixade gratis disco på toa så fort man stoppa i den, fick med mig en ny likadan hem direkt, snällt! =)



- hårband med pärlor 59.90 -70% från Gina Tricot
- hårband med nitar 79.90 -70% från Gina Tricot
- film Snabba Cash 129kr från ICA Hjertbergs

Vad har alla andra planerat ikväll? =) Puss

1 kommentar:

Karolin sa...

Regnar här så det blir nog en innekväll med film :) Hoppas ni kommer hit imorgon, vi har tre LMSF:are som ska köra. Det börjar 10,00. Kramar