söndag 6 juni 2010

- weekend

Helgen har valt helt ok! I fredags kom mamma och hämta mig i skolan (mådde inte bra) så då åkte vi till lägenheten och diskade och packade lite och sen åkte vi hem till öna så kvällen tillbringades i solen men Pepsi, stannade på Kållandsö på kvällen för Erik skulle ändå jobba tidigt på lördag så då kunde jag umgås med min lille vovvsing och sen blev jag kvar ända till söndag ^^ Har mest skrivit uppsats, busat och gosat med vovven och solat har varit en skön och lugn helg, tror jag behövde det för jag har inte mått alls bra det sista, det är lite bättre nu i alla fall! Hoppas sista veckan blir bra.

Imorgon är det skola, sjukgymnastik, studentpresents shopping och kvällen blir nog lugn! Ska ringa Annette imorgon bitti med och kolla om hon eller Malin har tid att klippa av min lugg lite inför skolavslutningen för just nu är den mitt emellan kort och lång vilket är fruktansvärt jobbig för den hamnar bara i ögonen och går inte att styla snyggt ^^ i-landsproblem?? Men ja jag pallar den inte :D haha! Pussnatti:*

Inga kommentarer: