torsdag 10 juni 2010

- stressed out!

Har lite för fullt upp för att hinna med men igår var en sån där konstigt dag. Först vaknade jag och mådde skit men det blev bättre så då gick jag till skolan men sen blev det sämre igen så då åkte jag hem och sen blev det Lisch för att kolla på kortegen (har massa bilder men min sladd till den lilla rosa figuren har mystiskt försvunnit men ska fixa det ngn dag)

Sen blev det pizza på Kållandsö, sen tjöt i stan & träffa Ida som var ute på stadsrundan med sin klass så hon kunde få sin lilla nalle ^^ Sen hem o sova och bli väckt av torkskåpet vid 2 tiden och vara vaken hela natten innan de var dags för skola med UF föreläsning och fika och efter det Lisch för att klippa luggen och sen en sväng ut till Kållandsö och sen övningsköra och nu är jag hemma och ska duscha, diska, göra i ordning kläder och grejer till imorrn, städa, sova och orka gå upp!? Hur ska man lyckas? haha

På något sätt går det nog för imorgon tar min kusin Susanna studenten här i Skara så ska kika på utspringet o på kvällen blir det hem till henne oxå :) & på lördag har jag med fullt upp så ja det är tur att det är lov sen ;) mitt sommarlov början nog inte för än tidigast måndag ^^ haha

Nu måste jag greja vidare, pusshej :*



GRATTIS ALLA STUDENTER! =) Nämner inga namn för jag kommer glömma hälften eftersom jag kommit fram till att jag känner runt 40 stycken som går ut (aa'

Inga kommentarer: